Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2012

Mike Scaccia - Πέθανε από καρδιακή προσβολή ο κιθαρίστας των Ministry


   Τραγικό θάνατο επί σκηνής βρήκε ο κιθαρίστας των MinistryRigor MortisRevolting Cocks και χρόνια συνεργάτης του Al Jourgensen, Mike Scaccia
O 47χρονος κιθαρίστας, έπαθε καρδιακή προσβολή κατά τη διάρκεια της συναυλίας με τους Rigor Mortisστο Rail Club in Fort Worth στο Τέξας, η οποί
α προκλήθηκε από επιληψία λόγω των ειδικών strobing lights (γρήγορο εναλλακτικό αναβοσβήσιμο των φώτων). Αν και είχε ζητήσει να μην χρησιμοποιηθούν, αυτή η εντολή δεν εκτελέστηκε.
Με ανάρτηση του στη σελίδα των Ministry στο facebook, o Al Jourgensen ανέφερε:
" Έχασα τον μικρό μου αδερφό και τον καλύτερο μου φίλο. Όλοι στην 13th Planet είμαστε αγανακτισμένοι και σοκαρισμένοι. Ο Mikey δεν ήταν απλά ο καλύτερος κιθαρίστας στην ιστορία της μουσικής, αλλά και ένα πολύ κοντινό μέλος της οικογένειας μας - και μόλις έχασα ένα τεράστιο κομμάτι της καρδιάς μου σήμερα (23/12). Οι ζωές μας σήμερα άλλαξαν για τα καλά. Η ζωή χωρίς τον Mikey είναι σαν χυμό πορτοκαλιού χωρίς τον πολτό. Δεν έχω λέξεις για να περιγράψω τι σήμαινε αυτός ο άνθρωπος για εμένα, την οικογένεια μου και την καριέρα μου. Τα πάντα!
Μάθετε τα lead κιθαριστικά του μέρη, καθώς αυτά θα μένουν στο πάνθεον της μουσικής. Δυστυχώς οι περισσότεροι από εσάς, δεν κατάφεραν να γνωρίσουν την ψυχή του Mikey, η οποία βρίσκεται στο πάνθεον της ανθρωπότητας. Είναι ο ήρωας μου, ο φίλος μου και το είδωλο μου. Ο Mikey ήταν πάντοτε δίπλα μου, το δεξί μου χέρι, στις καλύτερες και χειρότερες μου στιγμές, στις καλές, τις κακές, τις άσχημες και τις όμορφες. 
Αναπαύσου Εν Ειρήνη αδερφέ μου, φίλε μου, καρδιά μου. Παρακαλώ προσευχηθείτε για τον Mikey, την γυναίκα του Jenny, τα παιδιά τους και την οικογένεια τους. "

Source: Sawbiz.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: