Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2011

Sepultura - Ανακοίνωσαν τον νέο drummer




   Οι Βραζιλιάνοι metalers Sepultura ανακοίνωσαν τον αντικαταστάτη του drummer ,Jean Dolabella, που αποχώρησε πρόσφατα από το σχήμα, με τον 20 χρονο Eloy Casagrande να παίρνει την θέση του. Ο Εloy κατάγεται από το Σάο Πάολο της Βραζιλίας και είχε κερδίσει την πρώτη θέση στον διαγωνισμό "Modern Drummer" και ανακηρύχθηκε "Undiscovered Drummer".
   Ο ίδιος δήλωσε ότι " 'Οταν πήρα την πρόσκληση απο τους Sepultura, έπαθα σοκ. Είμαι οπαδός τους εδώ και χρόνια και θα είναι τιμή μου να παίξω για αυτούς." Να σημειωθεί ότι ο Casagrande γεννήθηκε το 1991, όταν και οι Sepultura κυκλοφόρησαν το άλμπουμ "Arise".
   Από την άλλη ο πρώην drummer Jean Dolabella δήλωσε τα εξής: "Πρώτα απ' όλα θα ήθελα να ευχαριστήσω τους Sepultura και τους φίλους τους σε όλον τον κόσμο, μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου. Τους εύχομαι τα καλύτερα και είμαι πολύ ενθουσιασμένος από τον δρόμο που διάλεξα να ακολουθήσω. Από εδώ και πέρα θα συγκεντρωθώ στην δουλειά μου ως μουσικός, παραγωγός και καθηγητής μουσικής στο Σάο Πάολο. Θα συνεχίσω να δουλεύω στο project μου, τους Indireto (ένα βραζιλιάνικο experimental project, με τον Dolabella και κιθαρίστα των Scarceus Augusto Nogueira)."
   Όσο αναφορά για το πρόβλημα που αντιμετώπησε με το χέρι του, που τον άφησε εκτός Ευρωπαϊκής περιοδείας, ο Dolabella είπε ότι είναι σε καλή κατάσταση και θα συνεχίσει την δουλειά εντός και εκτός Βραζιλίας.
   Ο Dolabella είχε αντικαταστήσει τον αρχικό drummer των Sepultura Igor Cavalera to 2006.

"Sources": loudwire.com, roadrunnerrecords.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: